Sphera Franchise Group, compania care deține brandul KFC în România, canunță ca a introdus paie din hârtie în toate restaurantele KFC din țară. Compania renunță definitiv la utilizarea paielor din plastic de unică folosință.
Noile paie din hârtie sunt produse din lemn provenit din păduri administrate în mod sustenabil.
„Compania face, astfel, încă un pas în direcția unui business sustenabil, cu obiectiv prioritar de reducere a impactului asupra mediului”, se arată într-un comunicat al Sphera Franchise Group.
De asemenea, clienţii au opţiunea să renunțe la capacul de plastic asociat paharului de carton cu băutură răcoritoare, dacă iau masa în restaurant. În acest caz, și paiul din hârtie poate deveni opțional.
„În continuare, compania va urma planul anunțat încă de la finele anului trecut, prin care anunța eliminarea paielor din plastic din toate restaurantele pe care le operează, pe parcursul anului 2019”, mai arată sursa citată
Procesul de înlocuire a debutat cu unităţile KFC România, iar până în decembrie 2019, toate restaurantele deținute de Sphera – în România şi Moldova, Pizza Hut şi Taco Bell – vor folosi exclusiv paie din hârtie.
Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.
În România, lanţul de restaurante KFC numără 76 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și zece în Italia.
Pizza Hut a intrat pe piaţa din România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine 23 de restaurante la nivel de reţea.