Ideile tinerilor chinezi vor fi folosite de catre o organizatie care sustine conservarea vietii salbatice pentru o campanie publicitara internationala, informeaza agentia de presa Xinhua. Organizatia WildAid, cu baza la San Francisco, impreuna cu partenerul chinez Tencent, un site important din China, au incheiat perioada de sase luni in care ideile puteau fi inscrise.
Noua sugestii din partea tinerilor chinezi, majoritatea studenti, au fost alese de catre expertii de mediu, oficiali si vizitatorii site-ului tencent.com din aproximativ 2. 160 de inscrieri. "Mi-a lasat o impresie puternica faptul ca atat de multi tineri chinezi s-au inscris in competitie cu idei atat de inovative", a declarat Steve Trent, presedintele organizatiei WildAid, la ceremonia de premiere din Beijing.
"Tinerii chinezi au adus observatii profunde si o abordare inovativa asupra protectiei mediului", a declarat, la randul sau, veteranul in publiciate Fan Dongyang, care a fost si presedintele juriului.
Liu Xiaoliang, unul dintre studentii castigatori care este specializat in design la Universitatea Centrala Hebei din China, a creat o reclama in care a desenat o mana de om care strange planeta Pamant pentru a stoarce o picatura de apa, o reclama impotriva risipei resurselor.
Interpol estimeaza ca in fiecare an traficul ilegal de animale ajunge la valoarea de 20 de miliarde de dolari. Comertul a redus dramatic numarul vietuitoarele din multe specii, iar pe unele le-a adus in pragul disparitiei.
WildAid este o organizatie non profit si are reprezentanti in China, India, Insulele Galapagos, Islanda, Londra si Canada. Celebritatile chineze, precum actorul Jackie Chan, Zhang Ziyi si basketbalistul Yao Ming, s-au alaturat cauzei organizatiei.