Wal-Mart lanseaza indexul produselor eco

Magazinele Wal-Mart lanseaza un index al impactului social si de mediu al produselor pe care le pune in vanzare, informeaza Reuters. Informatiile vor putea fi folosite in viitor pentru o eventuala eticheta care sa certifice cat de „verzi” sau „sustenabile” sunt produsele.

„In 2005, Wal-Mart si-a fixat tinta sa vanda produse care intretin resursele si mediul. Chiar daca pasi importanti au fost facuti in acest domeniu, noi credem ca daca vrem sa ducem lantul de distributie al Wal-Mart-ului catre practici de afaceri sustenabile trebuie sa avem o cale sa masuram fiecare produs in functie de aceasta tinta”, a explicat Matt Kistler, vicepresedinte Wal-Mart.

Retailerul va colabora cu profesori si grupuri de mediu in acest proiect, ce va evalua cei 60.000 de furnizori ai sai.

Wal-Mart a mai anuntat ca, pe termen lung, intentioneaza ca toate magazinele sale sa se alimenteze cu energie regenerabila. Cel mai mare retailer al lumii este considerat unul dintre putinele branduri care poate sa schimbe comportamentele furnizorilor.

Foto: Reuters

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri