Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata din Romania, a lansat o campanie de reciclare prin care ofera in magazinele grupului o reducere de 100 lei la achizitionarea unui monitor LCD marca LG.
Prin intermediul acestei actiuni de buy-back, clientii pot achizitiona un monitor LCD de 19 sau 22 inci, cu o reducere de 100 lei la predarea unui monitor sau televizor functionabil sau nu, indiferent de marca. Campania se desfasoara pana in data de 19 aprilie, in toate magazinele Flanco si Flanco World.
”In ultima perioada, tot mai multe companii s-au implicat in asemenea campanii de buy-back, programele de electrocasnice fiind deja binecunoscute. Acest tip de actiune trebuie privita ca o oportunitate atat pentru companii, care invata astfel sa devina mai deschise fata de nevoile consumatorilor, cat si pentru clienti, care au posibilitatea de a-si inlocui aparatele electronice vechi cu produse moderne, de ultima generatie, la preturi foarte accesibile. Un alt aspect foarte important este faptul ca, prin astfel de programe, sustinem implicarea companiei in actiuni de protectie a mediului”, a subliniat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Campania face parte dintr-un amplu program de reciclare, sustinut de Flamingo International si de marcile partenere, ce are ca scop atat stimularea vanzarilor, cat si incurajarea comportamentului responsabil in randul consumatorilor, care pot renunta la electronicele vechi in schimbul unora noi, care utilizeaza o tehnologie moderna si sunt mai rentabile din punct de vedere al consumului energetic.
De la inceputul acestui an, retailerul a lansat campanii de buy-back pentru o serie intreaga de produse, printre care si electrocasnice. Actuala campanie este realizata cu sprijinul Asociatiei Environ si face parte din oferta promotionala de Paste pe care Flamingo International o propune clientilor sai.