Programul de CSR al Coca-Cola HBC a luat Aur la competitia LACP Magellan

Coca-Cola HBC Romania a obtinut Aur pentru programul de responsabilitate sociala „Colectare Selectiva”, in cadrul editiei 2010 a competitiei internationale LACP Magellan (League of American Communications Professionals), care premiaza cele mai eficiente campanii de comunicare la nivel mondial.

Programul „Colectare Selectiva”, care are o puternica componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a fost distinsa cu un premiu Aur la categoria „Relatii comunitare” („Community relations”), fiind in acelasi timp si singura campanie de responsabillitate sociala din Romania premiata in cadrul acestei editii a competitiei. 

“Acest premiu reprezinta recunoasterea unui efort comun al companiei noastre si al societatii civile, reprezentata de ONG-urile cu care am colaborat”, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.

Programul „Colectare Selectiva” s-a clasat pe locul 28 in Top 50 al tuturor campaniilor inscrise in competiție.

Program derulat impreuna cu ONG-urile

Potrivit reprezentantilor companiei, „Programul de Colectare Selectiva” reprezinta angajamentul Coca-Cola HBC Romania de a contribui la crearea unui sistem integrat de recuperare si reciclare a deseurilor de ambalaje, dar si de a educa populatia in aceasta directie. 

Programul a fost derulat in parteneriat cu Tasuleasa Social, Salvati Dunarea si Delta, Green Revolution, CEDD (Centrul de Excelenta pentru Dezvoltare Durabila), Mai Mult Verde si Mare Nostrum.

LACP Magellan 2010 a primit 375 de aplicatii, din partea unor companii din intreaga lume. Juriul a fost reprezentat de specialisti in domeniul comunicarii, a caror expertiza acopera arii variate ale comunicarii (comunicare interna, comunicare corporativa, comunicare pentru organizatii non-profit, comunicare de brand, etc.). 

Procesul de jurizare a avut in vedere criterii precum: creativitatea campaniei, claritatea mesajului, eficienta campaniei, etc. Printre premiile si distinctiile obtinute de campania “Colectare Selectiva” in 2010, mentionam: un trofeu Stevie in cadrul competitiei Stevie Awards (categoria „Campania de Comunicare sau de PR a Anului – Public Affairs”), nominalizare la IPRA Golden World Awards (categoria „Public Affairs”) si nominalizare la SABRE Awards (categoria „Public Affairs”). 

Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), locul de munca (perfectionarea angajatilor), piata (sanatatea consumatorilor).

 

spot_img

Ultimele știri