KFC Romania a lansat programul national „Imi place Romania Curata” destinat protejarii mediului prin intermediul colectarii selective a deseurilor generate de clientii.
Astfel, KFC Romania este primul lant de restaurante fast-food care ofera clientilor posibilitatea colectarii selective si care va desfasura pe intreaga perioada a acestui an, cat si pe parcursul anului viitor, actiuni de constiientizare a procesului de colectare selectiva si a necesitatii protejarii mediului si actiuni de educare civica prin toate mijloacelel pe care le are la dispozitie.
"In primul rand o vom face prin intermediul retelei noastre de restaurante, la nivel national, printr-o serie dedicata de mesaje si actiuni de marketind. Apoi o vom face prin intermediul mediului online. Doar pe Facebook avem 85.000 de fani. Este o audienta potentiala catre care ne vom indrepta mesajele noastre", a declarat asistent de marketing KFC Romania, Cristina Porumbel.
Potrivit directorului de calitate KFC Romania, Mihaela Bruma, compania si-a propus ca 35% din deseurile generate sa fie colectate selectiv.
"Pentru a reusi sa facem ce ne-am propus am inceput implementarea unui sistem de management al deseurilor si am dezvoltat o politica de mediu care presupune instruirea personalului intern, urmarirea fluxului deseurilor colectate selectiv, informarea clientilor asupra colectarii selective", a declarat Mihaela Bruma.
Foto: kfc.ro