Produse eco de la P&G in valoare de 20 milioane dolari

Pana in 2012, Procter and Gamble planuieste vanzari in valoare de 20 de miliarde de dolari ale produselor sustenabile de inovatie, reducerea emisiilor de carbon, consumului de apa si a deseurilor produse cu pana la 10% si aprovizionarea copiilor din toata lumea cu 2 miliarde de litri de apa potabila. Potrivit raportului de sustenabilitate pe 2008 al companiei, P&G se afla pe calea cea buna pentru a-si atinge obiectivele, informeaza Green Biz. VEZI STUDIU

Produsele sustenabile de inovatie sunt in definitia celor de la P&G din materiale regenerabile si reduc cu 10% consumul de energie, apa si transport, fata de alternativele traditionale. Incepand cu iulie 2007, compania a inregistrat vanzari de 2 miliarde de dolari ale unor produse sustenabile ca de exemplu detergentul de rufe concentrat care este eficient si in apa rece.

P&G a redus productia de deseuri cu 21%, emisiile de carbon cu 8%, apa cu 7% si energia cu 6%, comparabil cu cifrele din iulie 2007. Compania a mai aprovizionat cu 430 de milioane de litri de apa potabila copii din Uganda, Kenya si Malawi.

 

spot_img

Ultimele știri