Pana in 2012, Procter and Gamble planuieste vanzari in valoare de 20 de miliarde de dolari ale produselor sustenabile de inovatie, reducerea emisiilor de carbon, consumului de apa si a deseurilor produse cu pana la 10% si aprovizionarea copiilor din toata lumea cu 2 miliarde de litri de apa potabila. Potrivit raportului de sustenabilitate pe 2008 al companiei, P&G se afla pe calea cea buna pentru a-si atinge obiectivele, informeaza Green Biz. VEZI STUDIU
Produsele sustenabile de inovatie sunt in definitia celor de la P&G din materiale regenerabile si reduc cu 10% consumul de energie, apa si transport, fata de alternativele traditionale. Incepand cu iulie 2007, compania a inregistrat vanzari de 2 miliarde de dolari ale unor produse sustenabile ca de exemplu detergentul de rufe concentrat care este eficient si in apa rece.
P&G a redus productia de deseuri cu 21%, emisiile de carbon cu 8%, apa cu 7% si energia cu 6%, comparabil cu cifrele din iulie 2007. Compania a mai aprovizionat cu 430 de milioane de litri de apa potabila copii din Uganda, Kenya si Malawi.