Miscarea de Reciclare, campanie organizata sub patronajul Ministerului Mediului, si-a inceput turneul pe malul Marii Neagre.
Prima oprire a fost la festivalul „The Mission”, care a avut loc in perioada 31 iulie – 1 august pe plaja Hanul Piratilor din Navodari, potrivit unui comunicat din partea Ministerului Mediului.
Miscarea a ales „The Mission” pentru a vorbi publicului tanar despre importanta reciclarii si despre modalitati practice de a recicla.
La cortul Miscarii de Reciclare s-au organizat numeroase concursuri cu premii eco, s-au impartit brosuri si materiale informative, s-au explicat principiile selectarii diferentiate a deseurilor si s-au impartit bratari din materile reciclate.
Ca aplicatie practica, paharele de plastic aduse spre reciclare au fost transformate intr-o gradina de „flori”. La sfarsitul fiecarei zile, voluntarii au facut curatenie, selectand diferentiat deseurile si trimitandu-le spre reciclare.
Miscarea de Reciclare este primul proiect national de educare a publicului larg in privinta reciclarii (ambalaje, DEEE si alte tipuri de deseuri reciclabile). Campania isi propune sa devina platforma nationala de constientizare si informare asupra nevoii de a recicla. Miscarea de Reciclare se adreseaza atat publicului larg, cat si autoritatilor, companiilor si ONG-urilor.
Campania a debutat pe 11 iunie in Bucuresti, ocazie cu care Televiziunea Romana s-a colorat in verde, si a trecut prin Galati (20 iunie), Iasi (27 iunie), Targul Secuiesc la Festivalul Moto (03-05 iulie), Predeal la East European Motor Show (10-12 iulie), Cluj (11 iulie), Brasov (18 iulie) si Craiova (25 iulie).
Foto: flickr.com