Valoarea totală a pieţei alimentelor pentru sugari şi copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, din care 7,5 milioane de euro au reprezentat segmentul de produse ecologice destinate sugarilor și copiilor mici, potrivit estimărilor companiei Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori şi distribuitori de produse pentru copii mici.
Pentru 2018, compania germano-română estimează un avans de 5% al pieţe alimentelor ecologice pentru copii de până la 3 ani.
Superfood Company face parte dintre jucătorii importanţi din acest sector, având un portofoliu din care face parte şi marca Organix, care înregistrează o cotă de piaţă de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinţei ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ţinând cont de dinamica actuală a pieţei.
„Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase nu poate decât să ne bucure. Este o tendinţă globală care a început să fie resimţită şi pe plan local. Este esenţial să le asigurăm copiilor o alimentaţie perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării”, a declarat Daniel Dărăban, director general al Superfood Company.
Creşterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari şi copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinţii, în special, au început în ultimii ani să caute soluţii pentru a le oferi copiilor o alimentaţie echilibrată, fără adaosuri dăunătoare.
Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanţi de pe piaţa locală de import şi distribuţie de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piaţa românească din 1992 şi a fost fondată de omul de afaceri german Johan Georg Hibler.
Sediul central se află în Bucureşti, iar la nivel naţional Superfood Company deţine şase sucursale situate în Brăila, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi şi Timişoara.