Hibrizii amplifica vanzarile marcilor Toyota si Honda

Prius, hibridul celor de la Toyota, si modelul Insight produs de Honda s-au situat pe prima si respectiv a patra pozitie in topul vanzarilor de automobile in Japonia, amplificand astfel vanzarile celor doua companii in perioada de criza, anunta Reuters.

Vanzarile hibridului de la Toyota au crescut cu 258% la mijlocul lunii mai, fata de aceeasi luna a anului precedent, pana la 22.292 de unitati. Iunie a fost a treia luna consecutiva in care un hibrid a ocupat prima pozitie in topul vanzarilor, mai ales datorita stimulentelor introduse in luna aprilie pentru acest gen de automobile.

Succesul hibridului i-a facut pe unii analisti sa creada ca vehiculul va lua din vanzarile altor modele mai profitabile, un exemplu fiind Corolla. Per total, vanzarile de Toyota au scazut in iunie cu 11,4% fata de 2008, iar numarul de automobile Corolla vandute s-a injumatatit. Si rivalii de la Honda au inregistrat scaderi ale vanzarilor cu 7,1%, una dintre cele mai bune performante de pe piata.

Trei modele produse de Honda s-au aflat intre primele zece cele mai bine vandute automobile ale anului, sase de la Toyota si unul de la Nissan.
 

Foto: Reuters

spot_img

Ultimele știri