Pepsi lanseaza o noua sticla prietenoasa cu mediul

Compania Pepsi va lansa luna aceasta o noua sticla, care va contine cu 20% mai putin material plastic, in scopul reducerii materialelor de impachetare a produselor sale, informeaza GreenBiz.

Anuntul vine in timp ce sectorul industriei de bauturi racoritoare se confrunta cu reactia negativa asupra emisiilor de gaze cu efect de sera asociate cu produsele acesteia. Spre exemplu, cateva orase, precum San Francisco, au interzis achizitionarea apei imbuteliate din fonduri municipale.

In cazul companiei Pepsi, noile sticle de 500 ml vor fi puse in pachete de cate 12 si 24 de produse necarbogazoase precum Lipton Ice Tea, Tropicana, Aquafina Alive si Aquafina FlavorSplash. Totodata, pentru noile pachete va fi necesara cu 5% mai putina folie de impachetare.

„Prin aceasta provocare se incearca o metoda mai simpla si mai eficienta de impachetare care ar avea aceeasi perioada de garantie ca si sticla grea, impotrivindu-se procesului de fabricare si distributie necompromitand, insa, estetica”, a spus Robert Lewis, vicepresedinte al Pepsi pentru dezvoltarea echipamentului si materialelor de impachetare a bauturilor racoritoare. „Dupa un an intreg de munca grea depusa de mai multe departamente ale companiei noastre am reusit sa realizam sticla care se conformeaza standardelor sistemului nostru, ale consumatorilor si ale mediului”, a mai spus acesta.

Efortul depus in noul sistem de impachetare face parte din misiunea „Performance with Purpose” a companiei Pepsi de promovare a sustenabilitatii in randul angajatilor si oamenilor sai, redcuand astfel impactul asupra mediului inconjurator.

Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri