Pepsi a lansat doua website-uri verzi

Compania Pepsi-Cola din America de Nord a anuntat ca a lansat doua website-uri interactive, Pepsi Eco Challenge si Pepsi Recycling, pentru a incuraja consumatorii sa devina mai responsabili fata de mediu, informeaza Environmental Leader. Website-urile vor evidentia progresele realizate de Pepsi in atingerea obiectivelor de reciclare, reducere a consumului de apa si energie cu 20% si a consumului de combustibil cu 25%, toate pana in 2015.

Website-ul Eco Challenge este organizat in trei sectiuni: energie, apa si impachetare sustenabila. Fiecare sectiune explica impactul pe care produsele si operatiunile Pepsi il au asupra mediului inconjurator si solutiile companiei pentru reducerea acestuia. Tot pe acest site sunt incluse un glosar si o sectiune cu initiative prietenoase cu mediul care au menirea de a-i ajuta pe vizitatori sa inteleaga mai bine conceptul de sustenabilitate. De asemenea, Pepsi Eco Challenge cuprinde si o sectiune de stiri care va informa vizitatorii despre evenimente de mediu recente ale companiei Pepsi.

Pepsi Recycling incurajeaza vizitatorii sa recicleze. Website-ul le ofera acestora un mic chestionar si ii invita sa recicleze mai multe sticle si cutii din aluminiu.

In luna mai, compania a anuntat ca va reduce cu 20% plasticul folosit la fabricarea sticlelor de 500 ml pentru bauturile Pepsi necarbogazoase precum Lipton Ice Tea, Tropicana, Aquafina Alive si Aquafina FlavorSplash.

spot_img

Ultimele știri