Patagonia a donat toate încasările de Black Friday organizațiilor de mediu

Patagonia, firmă americană de îmbrăcăminte pentru activități în aer liber, a donat 10 milioane de dolari, totalul încasărilor generate de Black Friday, la nivel global, unor organizații non-profit, care luptă pentru protecția mediului.

untitled

Patagonia estima că va reuși să doneze o sumă inițială de aproximativ 2 milioane de dolari, însă așteptările au fost depășite de cinci ori.

Aceasta nu este prima inițiativă a companiei de a sensibiliza consumatorii cu privire la mediu în timpul uneia dintre cele mai importante perioade de cheltuieli ale anului. În 2011, compania a postat pe o pagină întreagă din The New York Times un apel pentru cumpărarea a câtor mai puține produse, inclusiv ale sale, cu scopul de a proteja mediul.

Patagonia este, de asemenea, membru al alianței 1% pentru Planetă, organizație care cumulează fondurile mai multor companii care contribuie cu 1% din totalul vânzărilor anuale către grupurile de protecție a mediului.

spot_img

Ultimele știri