Parcurile Viitorului, o campanie de top

Proiectul "Parcurile Viitorului" face parte din primele cinci campanii sociale din sud-estul Europei. Campania Petrom, prin care compania isi propune sa construiasca cinci parcuri in Romania la cele mai inalte standarde
de mediu, a fost nominalizata la European Excellence Awards de la Berlin.

Prin aceasta nominalizare, Petrom primeste aprecierea juriului international format din 30 de specialisti de talie mondiala. Cele cinci campanii finaliste au fost selectionate din peste 600 de proiecte din toata Europa. European Excellence Awards este o competitie internationala de comunicare si relatii publice, initiata de publicatia "Comunication Director".

Pe plan intern, "Parcurile Viitorului" a fost premiat cu cele mai inalte distinctii acordate in cadrul Romanian PR Award: "Golden Award for Excellence" si in cadrul "Galei Oameni pentru Oameni". "Recunoasterea nationala si internationala pe care o primeste acest proiect este o dovada in plus ca ne-am tinut promisiunea. si ca, mai mult decat investitie, un astfel de demers inseamna comunicare, parteneriat, implicare, dialog, transparenta.

Peste ani, valoarea proiectului va fi confirmata de fiecare generatie care va beneficia de aceste parcuri", a declarat Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom. Cu o investitie de peste 1,5 milioane de euro, Petrom si-a propus ca, pana la sfarsitul anului 2008, sa transforme cinci parcuri in spatii reprezentative pentru viitor. Trei dintre cele cinci parcuri au fost deja construite intr-o perioada record de timp, ele fiind finalizate in luna noiembrie.

spot_img

Ultimele știri