Anvelopa ecologica Goodyear prezentata la Copenhaga

Anvelopa de la Goodyear cu tehnologii pentru reducerea consumului de combustibil a castigat atentia Conferintei Natiunilor Unite pentru Schimbarile Climatice (COP15).

Tehnologiile prietenoase cu mediul care ajuta la stabilizarea majoritatii emisiilor de noxe in atmosfera au fost in centrul atentiei la COP15.

Versiunea electrica a sedanului Renault Fluence este exclusiv echipata cu anvelopele Goodyear EfficientGrip.

“Din moment ce pana la 20% din consumul de energie al unei masini poate fi pus pe seama anvelopelor cu care aceasta este echipata, nivelul rezistentei la rulare al unei anvelope este un parametru important, in special pentru masinile cu baterie electrica precum noul Renault Fluence Z.E.”, a declarat Jean-Pierre Jeusette, directorul Departamentului Tehnologic Anvelope pentru Turism al Goodyear Tires pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

Noul Renault Fluence Z.E. cu anvelopele Goodyear EfficientGrip va fi lansat atat in Israel cat si in Danemarca si ulterior si in alte tari. Productia masinii Renault Fluence Z.E. va incepe in prima jumatate a anului 2011. Noua anvelopa Goodyear EfficientGrip este deja disponibila in intreaga Europa intr-o gama variata de dimensiuni.

Tehnologia FuelSaving de la Goodyear

Anvelopa Goodyear EfficientGrip cu tehnologia FuelSaving este o anvelopa de vara de inalta performanta si prietenoasa cu mediul inconjurator.

Aceasta confera o reducere semnificativa a consumului de carburant odata cu imbunatatirea duratei de exploatare si niveluri excelente de performanta la franare, atat pe carosabil ud cat si uscat.

Mai mult decat atat, noua anvelopa Goodyear EfficientGrip, este cu 10% mai usoara decat predecesoarele ei si cu un material utilizat in cantitate mai mica, emisiile de dioxid de carbon fiind reduse in timpul procesului de fabricare.

Cantitatea de material mai mica utilizata in timpul procesului de productie combinata cu faptul ca doar cateva anvelope au fost necesare pentru a atinge nivelul de performanta dorit, au condus in cele din urma la o cantitate mai mica de material pentru a fi reciclat la sfarsitul duratei de viata al anvelopei.

Foto: Goodyear

spot_img

Ultimele știri