Modele Dacia Logan 2 si Sandero 2, care vor fi prezentate in premiera internationala luna acesta la Paris, vor beneficia de o noua motorizare economica, propulsorul turbo pe benzina de 0,9 litri si 90 cai putere.
Restul motoarelor disponibile sunt cunoscute de pe modele Dacia anterioare.
"Noile modele Logan 2 si Sandero 2 vor putea fi vazute la Salonul Auto de la Paris", a declarat directorul comercial al Automobile Dacia, Thomas Dubruel.
Primele imagini cu modelele Logan 2 si Sandero 2 necamuflate au aparut luni in publicatia franceza L’Automobile Magazine.
Noul Logan vine cu design mult schimbat, preluand elemente de la Duster si Lodgy, noteaza publicatia franceza.
La interior, noul Logan propune o plansa de bord restilizata, care poate acomoda optiunea Media Nav prezenta pe modelul Lodgy, un sistem multimedia cu touchscreen de 7 inci care poate controla functii precum navigarea, radioul, muzica si apelurile telefonice hands-free.
Varianta MCV nu va mai fi prezenta in gama Logan, fiind inlocuita de versiuni ale Lodgy si Dokker.
Dokker si Dokker Van, lansate in Romania
Dacia a lansat saptamana acesta in Romania Dokker si Dokker Van, modele produse exclusiv in noua fabrica Renault din Tanger, prima uzina auto din lume cu certificat Zero Carbon.
Cele doua modele au preturi de pornire de 9.000 euro cu TVA, respectiv 8.700 euro cu TVA.
Dokker este un combi cu cinci locuri destinat unei utilizari mixte (atat in scop personal, cat si in scop profesional), iar Dokker Van este o furgoneta destinata mai ales comerciantilor si intreprinzatorilor.
Dacia, principalul producator de automobile din Romania, a fost infiintat in anul 1966, odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni.
Dupa 2 ani, a fost produsa prima Dacia 1100 sub licenta Renault 8.
In anul 1999, Renault a achizitionat 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in prezent detine 99,43% din capitalul Dacia.
Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri record de 3,1 miliarde de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent, potrivit situatiilor financiare ale constructorului auto.