Mercedes-Benz organizeaza lectii de siguranta rutiera in scoli din Bucuresti

Mercedes-Benz Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, sustine pana pe 22 noiembrie o serie de lectii de siguranta rutiera, in cadrul programului educational Mobile Kids, se arata intr-un comunicat al companiei.

Proiectul este dedicat copiilor cu varste cuprinse intre sase si zece ani, cu scopul de a-i invata, intr-o maniera interactiva, regulile de circulatie si abordarea unui comportament corect in mijloacele de transport public si personal, pentru a preveni si reduce numarul accidentelor rutiere din randul copiilor.

In prima saptamana de sesiuni de informare, Andi Moisescu a sustinut o lectie de educatie rutiera in Scoala Centrala din Bucuresti pentru elevii claselor a III-a, incurajandu-i sa devina cei mai responsabili participanti la trafic si un exemplu pentru ceilalti. Aceasta initiativa internationala a grupului Daimler este implementata pentru prima data in Romania.

Prin introducerea programului Mobile Kids in Romania, alaturi de partenerul nostru de incredere, Organizatia Salvati Copiii, dorim sa ne concentram eforturile in mod creativ in educarea micilor pietoni si a soferilor de maine. Continuam astfel traditia inceputa de Daimler, acum mai bine de 12 ani, initiind copiii in primele lor experiente rutiere si oferindu-le instrumentele necesare pentru a deveni cei mai responsabili participanti la trafic”, a declarat Gabriel Craciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz Romania.

In cadrul programului Mobile Kids, traineri si voluntari din partea Mercedes-Benz Romania si Salvati Copiii sustin sesiuni de informare pe tema sigurantei rutiere intr-o forma interactiva, intr-o serie de scoli selectate din Bucuresti. Lectiile Mobile Kids sunt concentrate pe promovarea a zece reguli esentiale de circulatie si sunt organizate intr-o forma interactiva si atragatoare pentru copii, pentru o aprofundare cat mai buna a informatiilor.

Dupa fiecare lectie, copiii sunt invitati sa completeze un scurt test despre comportamentul responsabil in trafic, menit sa le verifice cunostintele proaspat dobandite. Testele cu cele mai multe raspunsuri corecte sunt premiate la finalul lectiei.

MOKI, mascota programului, este prezent in salile de clasa, incurajand prin jocuri instructive si materiale educative in jur de 3.000 de copii sa adopte o conduita responsabila atunci cand participa la trafic. Mai mult, campania educationala Mobile Kids se adreseaza si adultilor, nu doar copiilor. Printr-o abordare cuprinzatoare si o multitudine de informatii si materiale educative, programul Mobile Kids comunica parintilor si cadrelor didactice, contribuind in felul acesta la cresterea gradului de constientizare si de prevenire a riscurilor„, potrivit reprezentantilor companiei.

spot_img

Ultimele știri