Mastercard extinde activitatea de reîmpădurire derulată de Priceless Planet Coalition și include 15 noi proiecte de restaurare, ajungând la un total de 18 la nivel global. Aceste proiecte vor accelera atingerea obiectivului de plantare a 100 de milioane de copaci. Dorința consumatorilor de a sprijini inițiativele care duc la schimbări pozitive pentru mediu este în creștere în întreaga lume.
Informațiile recente de la Mastercard Economics Institute, care analizează tendințele macroeconomice prin prisma consumatorului, arată că donațiile consumatorilor către organizațiile care protejează mediul au crescut cu 48,4% la nivel global în 2022, comparativ cu nivelurile din 2019, de dinainte de pandemie, depășind în general creșterea donațiilor către alte organizații.
Europa conduce acest trend, donațiile crescând în Marea Britanie (287%), Germania (101%), Belgia (97%), Irlanda (86%) și Italia (40%) în primul trimestru din 2022 față de aceeași perioadă din 2019, anterior pandemiei. În mod similar, țări precum Israel (121%), Canada (56%) și Australia (21%) au înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă în această perioadă.
Reîmpădurirea este recunoscută la scară largă drept una dintre cele mai de impact și mai rentabile modalități de a contracara în mod pozitiv schimbările climatice. Priceless Planet Coalition nu se concentrează doar pe plantarea de copaci, ci și pe regenerarea pădurilor în locurile cu cea mai mare nevoie și cu cel mai mare potențial să genereze un impact pozitiv asupra obiectivelor climatice, comunitare și de biodiversitate.
Priceless Planet Coalition utilizează cele mai riguroase și bune practici bazate pe știință, pentru identificarea unor noi zone de implementare a proiectului, pentru selectarea speciilor de arbori adecvate și pentru asigurarea sănătății pădurilor pe termen lung prin monitorizare continuă, oferind totodată oportunități economice pentru comunitățile locale.
Uniți în acțiunile climatice
Priceless Planet Coalition reunește companii, comunități și consumatori în acțiuni climatice și, în prezent, cuprinde peste 100 de parteneri la nivel global, inclusiv comercianți orientați către sustenabiltate, fintech-uri și bănci globale. Fiecare partener contribuie la finanțarea restaurării pădurilor prin campanii de implicare a consumatorilor și de donații care încurajează oamenii să ia măsuri favorabile climei sau să contribuie direct printr-o platformă de donații. De exemplu, în SUA, Mastercard a anunțat recent un parteneriat cu The Atlantic într-un spectacol captivant desfășurat în Los Angeles, A Forest For The Trees, conceput pentru a inspira publicul să-și regândească relația cu natura. Conservation International va planta un copac pentru fiecare bilet vândut la spectacol pentru a sprijini acțiunile de restaurare derulate de Priceless Planet Coalition.
Portofoliul de proiecte al Priceless Planet Coalition include o reprezentare geografică diversă în următoarele locații: Asia Pacific (Australia, Cambodgia, China, India, Filipine); America Latină (Brazilia, Columbia, Guatemala); Europa (Franța, Portugalia, Spania, Scoția); Orientul Mijlociu și Africa (Madagascar, Republica Democrată Congo, Kenya, Malawi, Emiratele Arabe Unite) și America de Nord (Mexic, Statele Unite).
Construirea unei economii digitale sustenabile
Prin inovare și parteneriate de încredere, Mastercard se angajează să construiască o lume mai incluzivă și mai sustenabilă, cu o economie digitală care să funcționeze pentru toată lumea, oriunde. Compania și-a accelerat recent calendarul net zero până în 2040 și și-a extins recent modelul de compensare pentru toți angajații, conectându-l la trei priorități globale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG).
De asemenea, prin intermediul Global Sustainability Innovation Lab, Mastercard dezvoltă și o gamă de produse care facilitează un comerț mai sustenabil, precum și servicii pentru a-și ajuta clienții să aducă mai multe soluții ecologice consumatorilor din întreaga lume.