Niciun brand nu este suficient de verde pentru respondentii unui sondaj de pe site-ul Brandchannel.com. Aproximativ 20% din cei 2.000 de participanti la sondaj au spus ca niciun brand nu este serios cu privire la strategiile de inverzire, informeaza GreenBiz.
„Exista incercari in ce priveste stabilirea de principii verzi, insa aceste incercari se intampla in liniste in cadrul brandurilor si companiilor”, a declarat unul dintre participantii la sondaj. „De cele mai multe ori, aspectele verzi ale unei afaceri sunt depasite de zonele ne-verzi”, a mai spus acesta.
Urmatoarele patru alegeri ale respondentilor au fost Toyota cu 9,4%, BP cu 3,3%, The Body Shop cu 3,1% si Honda cu 2,7%. Alte companii alese au fost: General Electric, Virgin, Patagonia, Greenpeace, Whole Foods Market, Marks&Spencer, Apple, Wal-Mart, Starbucks, Innocent, Shell, BMW, Seventh Generation, Aveda si Clorox.
Apple, care a ocupat pozitia 11 in topul brandurilor verzi, a luat primul loc la alte categorii, precum care ar fi brandul langa care respondentii ar sta alaturi la cina, care ar fi brandul care ar avea cel mai mare impact in istorie daca s-ar da timpul inapoi cu 100 de ani, ca ce brand s-ar descrie respondentii si care brand ii inspira cel mai mult.
Sondajul a fost realizat pe 2.000 de persoane din 107 tari intervievate in perioada februarie-martie 2008. Aproximativ 75% dintre participant lucreaza in marketing.