Liderii unor companii importante dezbat la Londra pe tema sustenabilității

Încurajarea consumului sustenabil, oportunitățile și provocările folosirii materialelor bio și dezvoltarea economiei circulare sunt doar câteva dintre subiectele pe care le vor discuta reprezentații unor companii precum Disney, IKEA, Heineken, Marks & Spencer, Unilever, adidas, Mars, Philips, KPMG și Coca-Cola.

Sustainable Brands 2015

În jur de 400 de reprezentanți ai unor companii din peste 30 de țări ale lumii s-au reunit de astăzi la Londra, pentru a discuta despre modul în care brandurile pot obține profit din inițiativele lor de sustenabilitate.

Până în data de 18 noiembrie, vor avea loc numeroase dezbateri și prezentări, pe teme precum: încurajarea consumului sustenabil, influențarea cerințelor consumatorilor, oportunitățile și provocările folosirii materialelor bio, dezvoltarea economiei circulare și colaborative sau înțelegerea modului de aplicare a noilor obiective de dezvoltare sustenabilă ale ONU.

Vor lua cuvântul peste 80 de speakeri, din partea unor companii recunoscute pentru eforturile lor în domeniul sustenabilității.

Nielsen, BBMG, Futerra, Dragon Rouge, Wolff Olins și The Natural Marketing Institute vor prezenta date despre așteptările consumatorilor în ceea ce privește sustenabilitate, cât și despre factorii care le influențează deciziile.

Reprezentanții Disney, IKEA, Heineken, Marks & Spencer, The Guardian, Mr. Goodvertising vor discuta despre campaniile de marketing și comunicare realizate în susținerea inițiativelor de sustenabilitate.

Unilever, BASF, adidas, Mondelēz, Mars, UPS și Philips vor împărtăși din experiența pe care au acumulat-o în cadrul inițiativelor sustenabile care au condus la schimbarea propriilor modele de business și la dezvoltarea unor produse noi.

O2 Telefónica, KPMG, SAP, Coca-Cola Spania și Global Tolerance vor dezbate despre cum noile obiective de dezvoltare durabilă vor redefini relațiile dintre branduri și angajați, dar și despre cum pot managerii integra aceste noi obiective în cultura organizațională.

În sfârșit, reprezentanții Fundației Ellen MacArthur vor explica participanților cum pot folosi principiile și ustensilele economiei circulare, pentru a-și eficientiza propriile afaceri.

Evenimentul este organizat de către comunitatea globală Sustainable Brands, care, începând cu 2006, încearcă să promoveze prin acest tip de dezbateri sustenabilitatea în rândurile companiilor. Discuțiile pot fi urmărite live, prin livestream.

spot_img

Ultimele știri