Jurnalul National: "Frunza" a ajuns la New York

Diversitatea geografica, relieful cu atractiile naturale, cultura si traditiile populare inca active, vinurile romanesti, originea latina si, nu in ultimul rand, mitul Dracula sunt principalele atractii turistice romanesti prezentate la Visit Europe Media Exchange. Simion Alb, directorul Biroului National de Turism al Romaniei de la New York, spune ca "suntem inca o tara foarte rurala, dar acesta poate fi un atu".

Oficialul roman a explicat si semnificatia noului logo turistic al Romaniei, care va fi o componenta importanta a campaniilor de promovare turistica in viitor. "Scrisul de mana doreste sa exprime autenticitate, ospitalitate si veselie, forma literelor doreste sa simbolizeze relieful muntos-deluros, frunza verde semnifica rezervatiile naturale, iar linia albastra este pentru Dunare si raurile cu care Romania este binecuvantata. Iar accentul de pe litera «a» vrea sa exprime unicitatea si sa faca trimitere la litoralul Marii Negre", a spus Simion Alb.

Citeste articolul in Jurnalul National

spot_img

Ultimele știri