1.6 milioane de euro, investiți în comunitate de E ON România, în 2015

Compania E.ON România a investit anul trecut 1.6 milioane de euro în proiecte de implicare în comunitate. De acestea au beneficiat aproximativ 23.000 de persoane.

e.on csr comunitate

Principalul parteneriat a fost cel încheiat cu Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, cu ajutorul căruia desfășuraseră până în toamna anului trecut peste 33.000 de acțiuni de educare pe teme legate de siguranța folosirii surselor de energie. Prin această inițiativă, compania estimează că a contribuit la scăderea numărului de intoxicații și asfixii cu monoxid de carbon cu 40% și a celui de victime cu 44%, în aria de acoperire a companiei E.ON (jumătatea nordică a țării).

Tot cu Inspectoratul pentru Situații de Urgență au lansat și campania „Preveniți ghinionul”, prin care au informat cetățenii cu privire la utilizarea necorespunzătoare a mijloacelor de încălzire a instalațiilor electrice și pe gaze. De asemenea, au desfășurat o campanie de informare a cetățenilor asupra modul în care trebuie să acționeze în caz de cutremur.

Intervențiile pe teren, un alt tip de implicare în comunitate

Pe lângă acțiunile informative, E.ON România a avut și acțiuni practice: a reabilitat parcuri și locuri de joacă pentru copii, a restaurat pereții exteriori ai unor punte de transformare, a renovat școli și a instalat instrumente de iluminare eficiente energetic în acestea.

În ultimii ani, compania a investit peste 9 milioane de euro în proiecte de implicare socială.

spot_img

Ultimele știri