Industria sticlei din Statele Unite cere Comisiei Federale a Comertului sa clarifice definitiile pentru termenii „reciclabil” si „continut reciclat” intrucat sunt folositi in moduri care produc confuzie sau deceptioneaza consumatorii, informeaza GreenBiz.
Reprezentantii industriei sustin ca clientii au standarde ridicate pentru ceea ce inseamna „reciclabil”. Acestia citeaza un sondaj care arata ca 77% dintre respondenti se asteapta ca produsele sa poarte eticheta de „reciclabil” daca cel putin jumatate din continutul sau poate fi reintors la scopul initial. Acelasi sondaj a aratat ca 54% dintre respondenit cred ca ambalajul „reciclabil” poate fi intors la scopul initial la nesfarsit.
„In anii recenti au existat eforturi in cadrul industriei ambalajelor pentru a schimba definitia termenului ’reciclabil’ pentru a include materiale care isi schimba forma”, a declarat Joseph Cattaneo, presedintele Glass Packaging Institute (GPI).
GPI sustine ca doar sticla, care este „reciclabila si reutilizabila la nesfarsit” se potriveste descrierii. De asemenea, GPI cere Comisiei sa stabileasca limite de timp ale declaratiilor privind degradarea produselor, precum si un cadru pentru folosirea declaratiilor privind sustenabilitatea, reinnoirea si sanatatea.