IBM are de gand sa ajute companiile sa-si imbunatateasca strategiile de CSR prin infiintarea unui serviciu de consultanta cu scopul de a eficientiza strategiile si comunicarea, informeaza Green Biz.
O strategie solida de CSR si angajamentele inseamna oportunitati de a atrage consumatori, investitori si talente, arata George Pohle, vicepresedinte IBM. „Dar pentru a face acest lucru, companiile trebuie sa evalueze cat de bine ating aceste asteptari si unde si cand sa faca imbunatatiri”, a declarat Pohle.
Serviciul Corporate Social Responsibility Benchmarking Utility de la IBM va ajuta clientii sa-si evalueze performantele privind CSR-ul cu ajutorul unui sondaj in care sunt comparate rezultatele a peste 250 de companii din toata lumea.
Sondajul arata ca 68% din directorii intervievati vad CSR-ul ca pe o oportunitate, dar peste 75% nu inteleg preocuparile consumatorilor lor privind CSR-ul, rezultate ce sugereaza o prapastie intre strategiile de CSR si asteptarile actionarilor.
IBM va folosi sondajul pentru a identifica gauri in strategiile de CSR ale companiilor. Compania a anuntat ca poate asista firmele in domenii precum amprenta de carbon, achizitii, inverzirea IT-ului sau comunicare.