Greenpeace China si-a deschis magazin online

Grupul ecologist Greenpeace din China a deschis un magazin online pe Taobao, versiunea chineza a portalului eBay, informeaza agentia de presa Xinhua. Produsele care se afla la vanzare includ betisoare chinezesti, caiete, tricouri si genti.

Organizatia a autorizat totodata si Joyo Amazon, unul dintre cele mai mari branduri de shopping online, sa ii vanda produsele sub logo-ul Greenpeace. „Alte ONG-uri si-au deschis magazine online in China. Ne-am gandit ca ar trebui sa facem si noi asta de vreme ce tot mai multi chinezi sunt interesati de Greenpeace si de produsele noastre”, a declarat Sze Pang Cheung, director de campanie al Greenpeace China.

Ramurile Greenpeace din alte tari comercializeaza deja produse online, insa Sze a spus ca Greenpeace China nu va promova magazinul Taobao pe site-ul sau oficial. „Nu facem asta pentru bani, ci pentru a oferi sustinatorilor Greenpeace acces la produsele noastre. Oamenii care au participat la evenimentele noastre au intrebat deseori de unde isi pot procura produsele noastre. Pana acum erau nevoiti sa vina la sediul nostru, insa acum pot face cumparaturi online”, a declarat reprezentantul Greenpeace.

„Este totodata o buna metoda sa scapam de surplusul de articole. In loc sa ocupe spatiu in birourile noastre, acestea pot fi vandute ajutand la raspandirea ideilor Greenpeace”, a mai spus acesta.

Exista zeci de produse disponibile online, insa organizatia nu intentioneaza sa adauge noi game sau sa lanseze promotii majore. „Nu vom manufactura produse pentru comert, iar fiecare ban pe care il vom primi din vanzarile produselor va fi folosit in campaniile noastre", a adaugat acesta.

Foto: www.china.org.cn

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri