General Motors (GM) va fi singurul sponsor din sectorul de automotive al proiectului Planet Green al Discovery Communications, prima retea tv devotata problemelor de mediu, informeaza Environmental Leader.
Planet Green, o retea tv care va transmite 24 de ore pe zi programe de lifestyle ecologic care este programata sa inceapa pe 4 iunie, va prezenta 8 reclame in stil documentar cu o durata de 2 minute fiecare produse de Studiourile Discovery. Doua reclame „corporative” vor prezenta directorii executivi ai GM, Beth Lowry, vicepresedinte pentru mediu, energie si politici de siguranta, Larry Burns, vicepresedinte pentru cercetare si dezvoltare si Frank Weber, directorul executive al liniei de automobile GM cu evidentierea conceptului automobilului electric Chevrolet Volt. Celelalte patru reclame publicitare vor fi pentru Chevrolet si pentru Saturn.
Reclamele publicitare corporative nu il vor include si pe vicepresedintele GM, Bob Lutz, care si-a facut recent publica parerea sa despre incalzirea globala.
Ca parte din colaborare, divizia Chevrolet din cardul GM isi va implica produsele in seria de documentare „Greenburg” produsa de Discovery ce va avea 13 parti si va acoperi subiectul tornadei care a lovit Kansas-ul anul trecut.