General Electric, Toyota, BP, Ford si Honda sunt companiile pe care consumatorii americani le-au apreciat ca facand cele mai mari eforturi pentru combaterea schimbarilor climatice, potrivit unui studiu realizat de Climate Group, informeaza WBCSD.VEZI STUDIUL
Toate cele 5 branduri au activitati legate de carbon, ceea ce indica faptul ca americanii sunt receptivi la companiile care incearca sa abordeze aceasta problema.
Climate Brand Index a impartit companiile in functie de sase perceptii ale consumatorilor fata de activitatile din domeniul schimbarilor climatice ale acestora: combatanti, optimisti, confuzi, sustinatori, refractari si cei impotriva. Rezultatele demonstreaza faptul ca publicul este mai sensibil la companiile care fac eforturi pentru protectia mediului.
Studiul arata companiilor faptul ca pot castiga sprijinul si loialitatea consumatorilor prin actiunilor lor prietenoase cu mediul.
"Este clar ca publicul admira companiile care demostreaza conduit in domeniul schimbarilor climatice", a declarat Chris Walker, directorul Climate Group, SUA.
Climate Brand Index a scos la iveala faptul ca publicul cere actiuni "verzi" din partea companiilor, dar 69% dintre respondenti nu au reusit sa numeasca un brand care lupta impotriva schimbarilor climatice.