Etichete cu amprenta de carbon in tot mai multe supermarketuri europene

Tot mai multe lanturi de supermarketuri din Europa adopta etichetele cu amprenta de carbon, urmand calea companiei Tesco, care a introdus un proces de etichetare a carbonului la inceputul acestui an, informeaza Environmental Leader.

Migros, cel mai mare lant de magazine alimentare din Elvetia, a inceput sa lucreze la elaborarea unui standard pentru emisile de CO2 atat pentru produsele Migros, cat si pentru cele ale altor companii, fapt care va permite cumparatorilor sa compare linii similare de la diferiti producatori.

Lantul francez de supermarketuri, Casino, a lansat o initiativa de etichetare a amprentei de carbon pentru o serie dintre produsele sale private. Etichetele, pe care distribuitorul spera sa le puna pe 3.000 dintre produsele sale pana in 2008, arata emisiile de CO2 rezultate la fabricarea produselor.

Cateva companii, precum Cadbury, s-au inscris in sistemul pilot de etichetare a carbonului al British Carbon Trust, care cere companiilor sa controleze emisiile din intregul lant de aprovizionare.

spot_img

Ultimele știri