DoneGood este o bază de date online a companiilor care sunt dedicate cauzelor sociale și sunt responsabile față de mediu.
DoneGood oferă mii de produse, cum ar fi îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării, decorațiuni interioare și alte obiecte, produse de 300 de companii care fac eforturi să schimbe lumea în bine. Unele dintre branduri sunt vegane, organice, fără organisme modificate genetic, fără toxine, deținute de femei sau de minorități, sau oferă o parte din profituri către cauze caritabile.
Proiectul DoneGood a fost gândit de Cullen Schwarz și Scott Jacobsen. Schwarz a lucrat ca organizator pentru United Students Against Sweatshops, unde a înțeles puterea pe care consumatorii o pot avea pentru a influența în mod pozitiv producătorii să-și schimbe practicile de afaceri.
„În ziua în care toate companiile vor funcționa în modul în care o fac cele 250+ branduri cu impact social cu care suntem parteneri, tratate ca Acordul de la Paris nu vor mai conta la fel de mult. Va trece o vreme până vor funcționa așa toate companiile, știm asta. Dar lucrurile se schimbă rapid! Și consumatorii sunt cei cu puterea de a face companiile să se schimbe mai rapid.”
Echipa DoneGood studiază fiecare companie înainte de a o include în baza de date, luând în considerare opinii de la experți și părerile consumatorilor.
DoneGood este disponibil online, ca aplicație de mobil sau ca extensie pentru browserul web Chrome.