DHL Express Romania continua parteneriatul cu Federatia Romana de Rugby, prin care sprijina pregatirea Echipei Nationale a Romaniei in demersul catre Cupa Mondiala de Rugby din 2015, se arata intr-un comunicat al companiei.
Totodata, parteneriatul isi propune sa promoveze in continuare acest sport in Romania si in randul tinerilor romani. Echipa Nationala de Rugby a Romaniei a atins o performanta deosebita prin calificarea la toate editiile Cupei Mondiale de Rugby. In editia din 2015 Romania va evolua in grupa C, daca ocupa primul loc in Cupa Europeana a Natiunilor, sau in grupa D, in cazul cand isi pastreaza pozitia secunda, detinuta in acest moment.
Suntem onorati sa continuam acest parteneriat inceput in 2011 si sa sustinem o echipa care a dat dovada de performanta pe termen lung, calificandu-se consecutiv la toate editiile Cuperi Mondiale. Suntem increzatori ca Stejarii se vor califica si la RWC 2015 si suntem mandri ca avem oportunitatea de a sustine rugby-ul in Romania, alaturi de Federatia Romana de Rugby. DHL inseamna Performanta, Pasiune, Putere si Spirit de echipa, valori pe care le regasim si in jocul de rugby”, a declarat Daniel Kearvell, Managing Director DHL Express Romania.
DHL Express sustine sportul cu balonul rotund si la nivel global. Compania a anuntat recent ca va fi din nou Partener Logistic Oficial al Rugby World Cup 2015, care va avea loc in Anglia. In aceasta calitate, DHL va sustine intregul proces logistic al tuturor celor 20 de echipe participante la campionat, precum si sesiunile de antrenament si locatiile in care vor avea loc meciurile.
Se estimeaza ca intregul echipament care va fi transportat este de 1.400 mingii, 200 conuri de lansare si 200 saci de placaj. Echipamentul care necesita suportul logistic al DHL Express in 2015 este inca in curs de definitivare, insa va fi similar celui pentru Campionatul Mondial de Rugby din 2011, care a inclus activitati de distributie a biletelor in intreaga lume, depozitarea si livrarea echipamentelor de joc necesare tuturor echipelor, a probelor de dopaj si a obiectelor promotionale ale partenerilor.