Designul verde nu are doar avantaje ecologice, ci poate fi chiar profitabil. Asta s-a vazut la Piata de Iarna organizata de Centrul de Design din San Francisco, unde s-a pus accentul pe produsele de interior verzi, informeaza Environmental Leader.
In timpul prezentarilor, designerii nu s-au limitat la a propune clientilor produsele verzi, ci au aratat cum designul verde poate fi profitabil. Temele showroom-ului au fost luxul, sustenabilitatea si designul eco.
La prima prezentare expertii de marketing au facut profilul consumatorilor de lux, cea de-a doua prezentare s-a numit „Cum poate fi sustenabilitatea profitabila”, iar a treia parte a discutiilor s-a bazat pe „Economie: Dimensiunea designului ecologic”. Vorbitorii au accentuat faptul ca decoratorii de interioare si producatorii de produse pentru casa au posibilitatea sa castige bani frumosi daca isi conving clientii ca designul verde ii va ajuta sa-si imbunatateasca sanatatea si mediul inconjurator.
Un articol din SF Gate subliniaza ca designul ecologic este un domeniu oarecum nou dar produsele naturale „nu mai sunt automat legate de stilul rustic”, acum materiale de lux fiind facute din tesaturi ecologice, iar mobila este produsa din lemn reciclat.