1.018.000 lei este valoarea totală a donațiilor primite de la societăți comeciale de către Hospice Casa Speranței, în luna decembrie 2013, în urma campaniei de comunicare pentru direcționarea a până la 20% din impozitul anual pe profit, prin intermediul Legii sponsorizării, se arată într-un comunicat al organizației.
În 2011, rapoartele ANAF arătau că doar 12% dintre companiile care au raportat profit au ales să sprijine activitatea unei organizații caritabile prin intermediul legii sponsorizării. Am decis să ne implicăm mai mult pentru a informa companiile că pot oferi un ajutor prețios, fără niciun cost pentru ele. În 2014 intenționam să mărim eforturile de fundraising în această zonă, pentru a le fi și de mai mare folos celor care au nevoie de noi”, a spus Laszlo Bodor, coordonatorul campaniei Voluntar de Profesie la Hospice Casa Speranței, prin programul Fundației Vodafone.
Campania derulată în decembrie 2013 de Hospice Casa Speranței a asigurat o creștere de 124% a donațiilor înregistrate în 2013 față de cele din 2012, prin direcționarea a până la 20% din impozitul pe profit de către societățile comerciale.