Grupul de presa Realitatea-Catavencu instaureaza Codul Verde, devenind astfel primul trust media care se implica responsabil si programatic in politicile de mediu. Este rezultatul unei atitudini consecvente a grupului de presa de a promova un jurnalism de calitate, orientat tot timpul spre marile teme de pe agenda romanilor care ne sunt telespectatori, cititori, ascultatori.
O data pe luna, toate produsele jurnalistice ale Grupului Realitatea-Catavencu vor arbora culoarea verde, in diferite elemente grafice specifice si vor rezerva un spatiu editorial consistent temelor legate de impaduriri si oprirea defrisarilor, de reducera poluarii si salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie si stoparea desertificarii Romaniei.
Codul Verde instaurat de Realitatea-Catavencu ii va aduce alaturi pe jurnalistii grupului si pe toti romanii care se simt, la randul lor, revoltati si responsabili, care vor si pot sa preia initiativa si sa se constituie intr-o comunitate a celor ce iubesc pur si simplu Romania. Zecile de mii de mesaje ale cititorilor, telespectatorilor sau ascultatorilor nostri dovedesc, in fiecare zi, ca suntem foarte multi cei carora le pasa.
Codul Verde instaurat de Realitatea-Catavencu va include si o serie de actiuni publice de amploare, care exced statutul preocuparilor jurnalistice curente. Prima dintre ele este „Romania prinde radacini”, o campanie initiata de Realitatea TV. Pe 16, 17 si 18 octombrie, Realitatea TV impreuna cu partenerii RNP Romsilva si MaiMultVerde vor impaduri 3 judete din Moldova, afectate de inundatiile din iulie din acest an. Va fi un efort urias, la care deja am avut sprijinul a mii de romani care au contribuit la teledonul organizat de Realitatea TV in august.
Grupul Realitatea-Catavencu, singurul grup de media integrat romanesc si care promoveaza presa de calitate, este format din patru divizii: Quality (Realitatea TV, Realitatea FM, Academia Catavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Idei in Dialog), Business Media (Money Channel, Business Standard, MONEY EXPRESS, IQads), Lifestyle (Romantica, 24FUN, Tabu, Superbebe, Aventuri la Pescuit, J’adore, Bucataria pentru toti), New Media (toate site-urile actuale ale grupului si consortiul de companii care fac parte din proiectul F5), precum si agentia de presa NewsIn si retelele de digital signage Monopoly TV si Zoom.