Agenția de training Cursuri Creative lansează un nou program de formare, dedicat unui domeniu încă nou dar necesar în România, Sustenabilitatea pentru companii. Agenția pregătește o primă ediție a cursului în cadrul căruia participanții vor fi ajutați să înțeleagă ce înseamnă și care sunt beneficiile dezvoltării sustenabile a companiilor, indiferent de mărimea sau structura lor.
Cursul este disponibil în 2 variante: online, facilitat de organizator, odată cu formarea unei grupe minime sau in house, la cererea unei companii pentru proprii angajați. Programul se adresează managerilor care vor să își îmbunătățească cunoștințele despre sustenabilitate. De asemenea, este pentru cei care vor să descopere bazele Economiei Circulare, pentru viitorii antreprenori și pentru cei care își propun să își schimbe cariera sau să își lărgească competențele.
În cadrul cursului vor exista atât abordări teoretice, cât și practice, bazate pe studii de caz. Toate acestea pentru a ilustra și susține cât mai bine conceptele de sustenabilitate și economie circulară. Cursul este bazat pe aplicații, cu numeroase exemple din întreaga lume și va include instrumente utile pentru înțelegerea acestor domenii esențiale pentru realitățile actuale ale sectorului de afaceri.
Potrivit sursei citate, cursurile vor aborda și noile reglementări din domeniu, în special cele de mediu (reciclare). Acestea obligă companiile să-şi îndrepte atenţia asupra proceselor de producţie, logistice, a fluxurile de business, în general, analizând mai amănunţit costurile resurselor folosite, obiectivul final fiind cel de limitarea a risipei.
„Sustenabilitatea proceselor unei companii este o discuție care afectează consumatorii și modul în care aceștia vor alege, în viitor, brandurile preferate. Conform ultimelor studii, tinerii sunt cei mai înclinați să cumpere produsele brandurilor care au o strategie de sustenabilitate și comunică activ în această direcție. Nu mai vorbim de politici utopice, ci de o decizie asumată, de lungă durată, a firmelor de a face demersuri în direcția protecției mediului și nu numai. Cursul pe care îl lansăm în programa din 2021 reflectă clar direcția și prioritățile companiilor cu care lucrăm în calitate de furnizor de training. Am căutat să răspundem unor întrebări tot mai frecvente cu privire la pârghiile pe care o companie le deține pentru a implementa principiile de sustenabilitate și de a obține acreditările necesare. Acest curs este dedicat oricărui specialist sau companie care dorească să înțeleagă mai bine subiectul și care dorește să acționeze responsabil față de clienții și publicul său”, a spus Bianca Preda, managerul agenției Cursuri Creative.
Implementarea unui proces sustenabil, cum sunt investiţiile pentru eficienţa energetică sau tehnologii care reduc poluarea, ajută la reducerea unor costuri importante pentru companie. Potrivit unui studiu recent EY, aproximativ 60% dintre managerii de companii chestionați agreează investiţiile de acest tip.
Despre toate acestea și despre multe altele, participanții vor dezbate împreună cu trainerul Dragoș Laurențiu Cojocaru. Acesta are o experiență de peste 20 de ani în procese de supply-chain și logistică. De 2 ani a intrat în domeniul economiei sustenabile și a obținut certificări pe raportare non-financiara GRI , economie circular. Oferă consultanţă de specialitate. La rândul său a participat la cursuri de perfecționare și a susținut prezentări la conferințe naționale.
Cursul se desfăşoară pe parcursul a două zile şi are o durată totală de 10 ore: sâmbătă: 10:00 – 15:00 și duminica – 10:00 – 15:00. Costul cursului este de 800 lei /persoană.
În preț sunt incluse: accesul la curs, la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia, o sesiune de feedback prin email opţională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţare la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs, suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic și diploma de participare eliberată de Cursuri Creative.
Citeşte şi: