Pentru toate companiile serioase, campaniile de responsabilitate sociala corporativa (CSR) au devenit un must have, nu mai sunt doar optionale, iar in timp de criza aceste campanii sunt cu atat mai importante, au aratat managerii unor companii de pe piata din Romania prezenti azi la conferinta “Managerii despre CSR” din cadrul Olimpiadelor Comunicarii 2009.
“CSR-ul nu este o chestiune care se face de conjunctura. Noi continuam aceste activitati si pe timp de criza, cel putin pentru noi este o obligatie morala sa participam la curatarea mediului”, a declarat Mihai Rohan, presedinte si director general Carpacement.
Campaniile de CSR sunt de fapt o strategie inteligenta si o cale de a evita criza economica, a aratat Mona Nicolici, purtator de cuvant CSR Communication Manager Petrom. “Ne intereseaza sa avem o relatie buna cu stakeholderii, ne dorim sa mentinem o cultura organizationala si sa avem angajati multumiti. CSR-ul este o solutie pentru aceste lucruri care sunt cu atat mai importante in perioade de criza”, a mai aratat aceasta.
Alti manageri, ai companiilor Tuborg, JSI si Western Union, dar si Recolamp, au subliniat valoarea programelor de responsabilitate sociala si importanta efectelor acestora pe termen lung.
Managerii au mai tinut sa sublinieze ca bugetele pentru CSR pe 2009 nu au scazut simtitor si dezvolta in continuare strategiile multianuale, la fel ca pana in prezent.