Bolt, cea mai mare platformă europeană de transport la cerere, va transforma cursele efectuate prin intermediul aplicației sale în Europa în călătorii neutre din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon. Această inițiativă este parte a unei strategii de mediu mai extinse a Bolt, denumită Green Plan.
Inițiativa de neutralizare a amprentei de dioxid de carbon presupune o investiție de peste 10 milioane de euro până în 2025. Această inițiativă va transforma Bolt în cea mai mare platformă de ride-hailing din Europa care se angajează în mod voluntar să neutralizeze amprenta de dioxid de carbon generată de cursele sale.
Bolt va neutraliza amprenta de dioxid de carbon aferentă curselor efectuate în Armenia, Austria, Azerbaijan, Cehia, Croația, Cipru, Estonia, Finlanda, Franța, Georgia, Kazahstan, Lituania, Letonia, Malta, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Suedia, Ucraina și Ungaria.
Inițiativa este parte a Green Plan, care include o serie de obiective privind protecția mediului:
- Să reducă amprenta de dioxid de carbon a Bolt în sectorul european de transport cu cel puțin 5 milioane de tone până în 2025;
- Să reducă amprenta de dioxid de carbon la nivel european prin introducerea mai multor tipuri de călătorii prietenoase cu mediul, dintre care pasagerii pot alege, și să reducă amprenta de dioxid de carbon a birourilor Bolt la nivel global în 2020;
- Să creeze orașe mai verzi prin introducerea trotinetelor electrice în mai multe orașe și prin introducerea pentru pasageri a opțiunii de a dona și sprijini diferite inițiative ecologice direct din aplicație.
Bolt colaborează cu Natural Capital Partners, furnizor de soluții cu impact pozitiv asupra amprentei de carbon și soluții pentru energie regenerabilă, pentru a-și respecta promisiunea de a-și neutraliza amprenta de dioxid de carbon. Natural Capital Partners administrează Protocolul ‘The CarbonNeutral’, care oferă afacerilor din întreaga lume garanția că acțiunile lor de reducere a amprentei de dioxid de carbon privind activitățile, operațiunile și produsele lor sunt clare, transparente și la cele mai înalte standarde.
Bolt deservește în acest moment 25 de milioane de clienți din peste 30 de țări la nivel global. Anul trecut, a devenit prima companie care a introdus serviciile de ride-hailing și închiriere de trotinete electrice într-o singură aplicație, permițând astfel utilizatorilor de servicii de ride-hailing să opteze pentru curse mai rapide și mai prietenoase cu mediul în centrele urbane aglomerate.