Auchan România extinde proiectul de economie circulară a hainelor și deschide al treisprezecelea shop-in-shop „O nouă viață by Auchan” în incinta hipermarketului Auchan Titan, din București.
Retailerul susține că astfel încurajează astfel consumul responsabil și contribuie la un viitor mai sustenabil, prin încurajarea clienților de a achiziționa haine care au mai fost îmbrăcate, oferindu-le astfel o nouă viață.
Deschis printr-un parteneriat cu lanțul de magazine LaMajole, spațiul dedicat din incinta hipermarketului dispune de o suprafață de 45 mp și oferă clienților o gamă variată de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, iar prețurile produselor variază între 12 și 350 lei, potrivit unui comunicat de presă.
Proiectul „O nouă viață” s-a bucurat de un real succes încă de la lansare și reprezintă o premieră pentru piața locală de retail, fiind una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon, prin intermediul căreia hainele deja purtate sunt reutilizate. În primul an de la lansare, prin proiectul O nouă viață au fost comercializate peste 200.000 de articole, cele mai populare în rândul clienților fiind bluzele, gecile și rochiile pentru damă.
O nouă viață by Auchan este disponibil în prezent în hipermarketurile din București Drumul Taberei, Timișoara Nord, Oradea, Pitești Bradu, Sibiu, Craiova Electroputere, Deva (deschise cu ajutorul partenerului Monique Investment) și din Cluj Nord, Târgu Mureș Sud, Brașov Coresi, Ploiești și București Pallady și Titan, deschise în parteneriat cu LaMajole.
Auchan vizează în continuarea extinderea programului și în restul hipermarketurilor din țară, completând astfel acțiunile deja existente de reducere a poluării textile.
Citește și: Auchan reduce anual risipa alimentară cu peste 800 de tone de alimente