Campania “E natural sa-ti pese”, derulata de Anchor Grup in Plaza Romania in 2008, a fost desemnata de International Council of Shopping Centers (ICSC) drept finalista la la ICSC Solal Marketing Awards, la categoria “Community Relations”, anunta un comunicat al companiei.
Campania a tras un semnal de alarma in legatura cu efectele ireversibile ale schimbarilor climatice. In centrul comercial au fost expuse o serie de fotografii insotite de texte informative privind ecosisteme aflate in pericol atat in Romania si la nivel global. Expozitia a inclus si o serie de sculpturi supradimensionate din pet-uri care au recreat simbolurile responsabilitatii fata de mediu: casa, masina, o intreprindere si un urias pom.
De asemenea, in Plaza Romania a putut fi admirata o colectie de tinute inspirate din natura, semnata de catre designerii Agnes Toma & Dinasty, Cosmina Englizian, Palmer’s, 123, Mirela Diaconu, Eugenia Enciu si Atelier Ersa. Alaturi de aceasta colectie, o serie de creatori de moda au realizat special pentru acest eveniment tricouri ce au avut ca tema protectia mediului: Passion du Brasil, Liza Panait, Stephan Pelger, Laura Lazar, Atelier Ersa, Roxana Butnaru, Rita Muresan, Natalia Dinicu, Eugenia Enciu si Catalin Botezatu.
Fondurile stranse in urma campaniei de informare initiate de centrul comercial Plaza Romania pentru protejarea mediului inconjurator – “E natural sa-ti pese” – au fost donate organizatiei ViitorPlus pentru proiectul de impadurire „Adopta un copac”. Copacii din viitoarea padure, ce vor fi plantati cu ajutorul acestei donatii, vor retine pana la 200.000 kg CO2 in urmatorii 50 de ani.
Pe parcursul campaniei a fost organizata o tombola in cadrul careia s-au castigat genti ecologice, biciclete si marele premiu, un autoturism Smart. Dupa acordarea premiilor, castigatorii, alaturi de echipa Anchor Grup, au plantat un brad in fata centrului comercial Plaza Romania.
Campania a fost sprijinit de organizatii precum Copacul de Hartie, Viitor Plus, Salvati Dunarea si Delta, Asociatia Environ, Clean Up the World si Eco Tic, care au oferit informatii in centrul comercial despre masurile care pot fi luate pentru protectia mediului.
Anul trecut, compania Anchor Grup a primit in cadrul aceleiasi competitii medalia de argint la categoria relatii publice pentru campania “Orasul de nisip”, derulata in Plaza Romania, precum si o distinctie speciala, pentru pietele emergente, iar in 2007 a primit diploma de merit la categoria relatii publice.
De asemenea, centrul comercial Shopping MallDova, din Chisinau, Republica Moldova, a fost desemnat intre finalistii la categoria “Grand Opening, Anniversary, Refurbishment or Extension” pentru campania de deschidere a centrului comercial.
Premiile ICSC recompenseaza cele mai eficiente campanii. Anul acesta, distinctiile vor fi acordate in cadrul Conferintei ICSC de la Viena, in data de 18 iunie. Juriul este format din membri internationali ai ICSC, iar la eveniment vor participa o serie de reprezentanti ai industriei de retail din Europa.
Foto: Anchor Grup