Inginerul Alexandru Stanciu a conceput o strategie care ar avantaja biciclistii dar si pe oradenii care circula cu rolele. Barbatul isi doreste piste pentru bikeri pe malurile Crisului dar si locuri de parcare pazite.
Alexandru Stanciu este unul dintre oradenii care a ales sa circule fara sa polueze si sa-si intretina sanatatea in acelasi timp. Barbatul face in medie 4.000 de kilometri anual cu bicicleta. Pentru ca s-a lovit de lipsa pistelor amenajate si a locurilor de parcare, barbatul a conceput un plan.
"Ar fi indicat amenajarea a celor doua axe principale pe malurile Crisului Repede. Astfel s-ar putea implica in mod direct institutiile de invatamant rezolvand partial problema parcarilor in curtile scolilor", spune barbatul.
Piste si parcari
"Parcarile pentru biciclete trebuie sa fie realizate simultan cu pistele pentru ca prin analogie nu cred ca s-ar putea discuta despre circulatia auto pe sosele fara parcari, refugii, statii service. Daca ar fi doar soselele traficul auto s-ar rezuma doar la circulatia intre garajul personal si statia de alimentare cu carburant, altundeva nu ai putea opri", consider barbatul.