5 to go, un brand de cafea 100% românesc, desfășoară campania „Fabricat în România”, prin care selectează produse care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în meniul cafenelelor. Produsele care nu vor putea fi incluse în meniuri, vor fi publicate într-o broșura care va fi distribuită gratuit în cafenele, pentru a le promova.
„Hai să repornim economia, împreună. Noi, cei de la #5togo ne dorim să avem pe rafturi cât mai multe produse românești, create și promovate de antreprenori români”, era mesajul celor de la 5 to go acum o săptămână.
Până acum, peste 100 de produse românești care se pot asocia cu cafeaua au fost înscrise în campania „Fabricat în România” la adresa lucian@fivetogo.ro, iar procesul de selecție e în derulare. Un prim produs a fost deja selectat și a devenit parte din meniul 5 to go: Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, băutură artizanală fără conservați și fără arome adăugate, marca Kofi Ti, primul atelier de cold brew din România.
„A venit un val uriaș de cereri în ultimele zile și ne bucurăm foarte mult că brandurile românești vor să se asocieze cu noi, că au încredere în puterea comunității 5 to go. Campania a venit din dorința de a contribui la susținerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse românești premium, de cea mai bună calitate”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go, potrivit horecanews.ro.
Ca urmare a deciziei de a redeschide mare parte dintre locații pe data de 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, grupul a ajuns la o medie de 10.000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.
În acest moment, 140 de locații din 5 to go din București și din țară sunt deschise, din totalul de peste 160. Restul urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.