In perioada 18 septembrie – 31 octombrie 2009, Buderus, una din marcile de termotehnica a concernului Bosch, a initiat caravana "Heat up Now" ("Caravana Buderus te asteapta cu caldura"), care parcurge 10 orase, fiind organizate in total 14 evenimente.
Scopul campaniei "Heat up Now" este de a informa si constientiza publicul local cu privire la optiunile existente pentru incalzirea eficienta, economica si ecologica, dar si promovarea unui comportament prietenos cu mediul inconjurator.
’’Aceasta caravana s-a nascut ca urmare a dorintei noastre de a oferi publicului din 10 mari orase din Romania recomandari personalizate, adaptate nevoilor lor si folosind sistemele ecologice si economice de incalzire care sa faciliteze un confort termic sporit’’ a declarat Adrian Balsanu, Director regional de vanzari, Divizia de Termotehnica a Robert Bosch SRL.
Caravana ’’Heat up Now’’ este o continuare a evenimentului cu acelasi nume desfasurat anul trecut in Bucuresti, care s-a bucurat de un succes deosebit. Scopul campaniei este sa atraga atentia asupra sistemelor ecologice de incalzire si sa puna la dispozitia clientilor echipamente performante, adaptate nevoilor si conditiilor de mediu a diferitelor zone din Romania, astfel incat sa se maximizeze eficienta energetica si implicit, sa se diminueze costurile aferente incalzirii locuintei si prepararii apei calde menajere.
Din acest motiv, in cadrul evenimentelor "Heat up Now", Buderus prezinta solutii moderne, economice si eficiente, precum centralele termice murale cu condensare, panourile solare, cazanele pe lemne si pompele de caldura. Mai mult, specialistii Buderus prezinta in detaliu toate avantajele acestor tehnologii, tinand cont si de caracteristicile orasului in care a poposit caravana. Reprezentantii Buderus au afirmat ca, succesul inregistrat de caravana in cele 9 orase in care a poposit pana acum arata un interes sporit a romanilor pentru tehnologia de termotehnica prietenoasa cu mediul inconjurator.
’’Toate produsele Buderus prezente pe piata din Romania au fost mai intai supuse unor teste locale, astfel incat sa vedem ce categorie din aceste produse se potriveste cel mai bine pietei din Romania si conditiilor locale de mediu. De exemplu, inaintea lansarii pompei de caldura, am desfasurat o serie de teste care au durat aproape doi ani. In acest fel, putem recomanda in functie de diferite zone ale tarii, anumite sisteme de incalzire care sunt perfecte pentru conditiile de mediu din acea zona. Am urmarit sa valorificam aceste cunostinte acumulate in urma testelor, pentru a recomanda cea mai buna solutie locala, in functie de orasul in care ne aflam’’ a declarat Adrian Balsanu.
Dupa ce a trecut prin orase precum Pitesti, Constanta, Iasi, Ploiesti, Brasov, Cluj, Targu Mures, Sibiu si Timisoara, ultimul popas al caravanei are loc la Bucuresti, in data de 31 octombrie 2009, la Baneasa Shopping City.