240 de bloggeri s-au inscris la cea de-a doua editie a campaniei online vALLuntar, “Mai multe carti, mai multe sanse”, prin care Grupul Editorial ALL incurajeaza lectura si voluntariatul. Campania este sprijinita de Romsilva, iar, in acest an, bloggerii vor primi cate un copac pentru 15 comentarii la recenzia publicata pe blogul lor la o carte ALL.
„Speram sa plantam peste 500 de copaci”
Numarul mare de participanti si entuziasmul lor ne demonstreaza ca oamenii sunt dispusi sa investeasca timp si energie in proiecte care sa sprijine comunitatea, si ca astfel de initiative ar trebui sa vina mai des din partea companiilor. Le multumim tuturor celor care s-au alaturat campaniei vALLuntar si tuturor celor care o promoveaza pe canalele media si social media. Speram sa plantam peste 500 de copaci!”, a declarat Mario De Mezzo, CEO Grupul Editorial ALL.
In perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispozitia fiecarui blogger cate doua carti la alegere de pe www.all.ro. El trebuie sa le citeasca si sa isi scrie parerea despre carti pe blogul personal. Daca o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, si la 20 de comentarii, o echipa a Grupului Editorial ALL va planta inca un copac intr-un loc ales de Romsilva.
Cele mai cerute carti din campanie sunt cele din colectia Strada Fictiunii (Ed. ALLFA). Pe primele trei locuri in preferintele bloggerilor se afla „Fata de hartie”, de Guillaume Musso, „Cheia”, de Simion Toyne si „P.S. Te iubesc”, de Cecilia Ahern.
Campania vALLuntar continua pana in 7 aprilie
18 – 24 februarie – trimiterea cartilor
24 februarie – 23 martie – lectura si recenzie
25 martie – 7 aprilie – plantarea copacilor
150 de bloggeri, implicati in 2012
In prima editie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de carti si s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipa de angajati ALL a facut voluntariat in doua centre alese de bloggeri: Hospice si Policy Center for Roma and Minorities.
Parteneri social media ai editiei din acest an sunt: Blogal Initiative, Metropotam, 9am, Sapte Seri, Green-Report, Income Magazine, Hotcity, Cariere Online, LiterNet si MediaBrief.