Cetățenii americani, încurajați să apere planeta prin votul de la prezidențiale

Votează planeta! Iată îndemnul transmis de producătorul vestimentar Patagonia tuturor cetățenilor americani care își vor alege în noiembrie un nou președinte. Află cum vrea să îi determine compania să vină la vot și pe cei nehotărâți sau pe cei revoltați.

voteaza planeta

Cunoscută pentru viziunea sa sustenabilă, Patagonia a lansat recent o campanie prin care cere alegătorilor americani să ia în considerare și poziția candidaților față de aspecte legate de protejarea mediului, atunci când decid cu cine să voteze în noiembrie.

Vice-Președintele departamentului de activism pentru mediu al companiei, Lisa Pike Sheehy, a explicat de ce compania a investiti în campanie.

Nu putem lăsa urâțenia politicii să îi determine pe oameni să nu voteze, când în joc este viitorul planetei. Oferim alegătorilor resursele care îi inspiră și îi motivează să acționeze și să își exprime sprijinul pentru o planetă sănătoasă – fie că luptă pentru a-și proteja propria curte sau pentru a alege lideri care vor lupta pentru viitorul planetei la nivel internațional.

Cum a fost gândită și în ce constă campania Patagonia

Intitulată „Vote our planet!”, campania nu spune alegătorilor cu cine să voteze. Încearcă însă să îi mobilizeze pe cei nehotărâți sau pe cei revoltați, care refuză momentan să voteze.

Trebuie să alegem lideri la nivel local, de stat și național care să apere bună-starea familiilor și comunităților – lideri care apără dreptul la apă curată și la aer curat și care susțin acțiunile climatice curajoase și tranziția spre energii regenerabile. Dacă nu acționăm, altcineva o va face în locul nostru – unii cărora nu le pasă de viitorul copiilor noștri și de alte aspecte mai neobișnuite.

Campania se concentrează pe 3 domenii: protejarea aerului, a apei și a solului. Patagonia a creat un material video pentru a atrage atenția asupra problemei la modul general. Apoi, a identificat 12 situații de poluare la nivel local și a prezentat alternative posibile pentru rezolvarea lor.

138.5 milioane de cătățeni americani locuiesc în zone în care aerul le pune în pericol sănătatea.

Ce alte acțiuni va cuprinde campania Vote our Planet!

Pe lângă informarea și educarea din mediul online, compania intenționează să organizeze și acțiuni de informare în cele 29 de magazine ale sale. O altă parte a campaniei este planificată pentru 7-8 noiembrie, înainte de alegeri. În total, Patagonia va investi în inițiativă un milion de dolari, din care va dona 200.000 de dolari unor organizații care încearcă să obțină drept de vot pentru cei care nu au.

Deși campania nu se poziționează de partea vreunui candidat, sunt bine-cunoscute pozițiile principalilor pretendenți la Președinție. Donald Trump susține anularea angajamentelor asumate prin COP21, pe când Hilary promite transformarea Statelor Unite într-o „super putere în domeniul energiilor curate”.

spot_img

Ultimele știri