Pentru al doilea an consecutiv, Carrefour România este prezent la târgul Indagra cu un stand dedicat Universului Bio Carrefour, în cadrul căruia producătorii români de produse organice sunt invitați să devină parteneri și furnizori ai lanțului de magazine.
Strategia Carrefour pe termen lung urmărește dezvoltarea economiei României prin susținerea producătorilor locali. Prin prezența noastră în cadrul salonului Ecoagricultura dorim să ne arătăm susținerea pentru producătorii bio locali și să întărim relațiile de colaborare cu aceștia. Mai mult însă, îi invităm pe români să descopere Universul Bio Carrefour ce cuprinde atât produse proaspete, fructe și legume, cât și produse de bază sau gata preparate. O viață mai bună începe cu o alimentație sănătoasă”, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, director general Carrefour România.
Carrefour România este primul retailer care a listat produsele Asociației Bio România, magazinele sale oferind cea mai largă gamă de produse ale Asociației din România.
Produsele Asociației Bio România sunt disponibile în toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din țară și într-o selecție de supermarketuri, unde gamă de produse este însă mai redusă. Din gama bio, retailerul comerializează produse ca biscuiți, covrigei, grisine, diverse sortimente de semințe, faină (de grâu, de secară, integrală), zahăr și miere ecologice, dulceață, sirop, fructe, ulei, înghețată dar și brânzeturi (telemea, urda, cașcaval). De la 30 de sortimente pe care le-am listat la începutul colaborării noastre cu Carrefour, ne apropiem de 100 de sortimente astăzi”, a spus Marian Cioceanu, președintele Bio România.
Pentru Carrefour România, categoria produselor bio cunoaște un trend pozitiv în ultimii ani și, având în vedere și extinderea pe formatul supermarket, retailerul estimează o dublare a cifrei de afaceri pentru produsele bio până la finalul lui 2014.
Categoria produselor bio cunoaște un trend pozitiv în ultimii ani. Comparând primul semestru al anului 2014 versus 2013, s-a înregistrat o creștere a vânzărilor de aproximativ 30%. Putem spune astfel că parteneriatul cu Asociația Bio România a contribuit în mod pozitiv la aceste rezultate”, a declarat Andreea Mihai, director marketing Carrefour România.
Peste 450 de firme din 22 de țări sunt prezente la târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii zootehniei, Indagra 2014, care a debutat miercuri, la Romexpo, alături de alte cinci târguri cu tematici complementare și cu tradiție în domeniu. În acest an, târgul pentru produse bio reunește peste 100 de societăți din România și de peste hotare.
Ministrul agriculturii, Daniel Constantin, a declarat, miercuri, la deschiderea Indagra, că „România are un renume și un potențial de dezvoltare extraordinar în domeniul agriculturii și industriei alimentare la nivel european, dar și la nivel mondial”, lucru dovedit prin numărul tot mai mare de participanți la târg, cu fiecare an.
Anul acesta, în premieră pentru Indagra, în premieră pentru România, pentru statele din Europa Centrală și de Est, dar și pentru China, avem plăcerea ca Ministerul Agriculturii să găzduiască primul forum în afara Chinei, dintre China și țările din Europa Centrală și de Est, a declarat Daniel Constantin.