Unilever a introdus pe piață un nou recipient pentru unul dintre detergeții lichizi produși realizat din plastic reciclat și 100% reciclabil.
Inițiativă face parte din programul Unilever Clean Future, lansat în 2020 și dezvoltat de divizia Home Care a companiei, menit să aducă o schimbare fundamentală în realizarea unora dintre cele mai cunoscute produse de curățenie din lume, atât în ceea ce privește procesul de producție a acestora, cât și procesul de ambalare.
Programul se concentrează pe crearea de produse de curățenie accesibile, care oferă rezultate superioare de curățare cu un impact semnificativ mai mic asupra mediului.
„Ne dorim să punem la dispoziția cetățenilor produse eco-friendly, care protejează planeta și încurajează oamenii să se alăture acestui demers. Ne bucurăm să inițiem acest tip de schimbare în categoria produselor de curățenie a casei la nivel local cu un produs autentic românesc, atât de iubit și de apreciat. Ne dorim să fim un exemplu pozitiv și să inspirăm cât mai multe branduri să găsească soluții sustenabile, cu impact minim asupra mediului”, a declarat Andreea Ion, Brand Building Manager Dero, Unilever South Central Europe
La nivel global, Unilever și-a asumat obiective ambițioase de sustenabilitate atât în ceea ce privește formulele produselor din portofoliu, cât și ambalajele pe care le utilizează.
Până în 2025, compania va folosi cel puțin 25% plastic reciclat post-consum (PCR) în ambalajele produselor din toate categoriile, iar toate ambalajele de plastic folosite vor fi 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile.
La nivel de industrie, compania se îndreaptă spre reducerea dependenței de combustibili fosili, inclusiv ca materie primă pentru produsele din portofoliu și spre reducerea amprentei de carbon.