Mai puțin de 1% dintre români sunt interesați în mod activ de o dietă și un stil de viață sănătoase, arată cercetările de piață efectuate în iulie 2020 de Sevabloom, prima platformă de video e-learning în domeniile gastronomiei bazată pe plante, dezvoltare personală şi parenting.
Potrivit estimărilor Sevabloom, 50.000 de români cumpără produse bio sau sunt interesați de proveniența și modul de creștere sau preparare a produselor consumate, iar alți 50.000 au o alimentație de tip vegan sau raw vegan. Astfel, ne situăm cu 75% sub media UE, în ceea ce privește interesul pentru hrana sănătoasă.
Totodată, aceştia spun că în 2019 s-au cheltuit circa 2,5 milioane euro pentru achiziționarea de produse online dedicate dezvoltării personale, de la webinarii, la e-book-uri și podcasturi.
„Am observat, de-a lungul ultimilor ani, că tot mai mulți români au devenit interesați de mâncarea sănătoasă, de organizarea mai eficientă a vieții și de creșterea armonioasă a copiilor. Aceste domenii au o dinamică din ce în ce mai accelerată și în țările din vest. Din studiile pe care le-am făcut în ianuarie 2019, înainte de a demara proiectul Sevabloom, există mare cerere de conținut avizat, clar și simplu explicat, în mai multe arii legate de un stil de viață echilibrat, privită în mod holistic”, spune Chef Ștefan Niță, fondatorul platformei.
Peste 60% dintre oamenii care au participat la cercetarea companiei au nominalizat dezvoltarea personală, parentingul și alimentația cât mai sănătoasă ca fiind principalele teme care îi interesează. Chiar dacă lipsa de timp este o problemă, respondenții au declarat că simt nevoia de ghidaj din partea unor experți.
Sevabloom.ro este prima paltformă exclusiv video de e-learning în domeniile parenting, gastronomie pe bază de plante și dezvoltare personală, care se adresează persoanelor fizice. A fost înființată în martie 2019, de către Chef Ștefan Niţă, Chef specializat în preparate vegetariene, vegane și raw vegane cu experiență de peste 10 ani în domeniu.
Citeşte şi: