Trei spoturi TV si 3 spoturi radio au fost lansate ieri de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile in vederea extinderii campaniei de comunicare cu populatia. MMDD a investit 700.000 euro in aceasta campanie de prmovare.
Ministerul incearca sa atraga atentia populatiei asupra importantei colectarii selective si a reciclarii si sa incurajeze participarea populatiei intr-un numar mai mare la deciziile care vizeaza mediul si schimbarile climatice.
Spoturile vor fi difuzate pe 11 posturi TV si 3 posturi radio, iar tinta campaniei este sa atinga un public de 13 milioane de persoane.
Bugetul total al campaniei a fost initial de 1,2 milioane euro, dar prin organizarea de licitatii atat in ceea ce priveste creatia spoturilor cat si planning-ul media, s-a economisit 40% din buget, costurile totale ridicandu-se la 700.000 euro.
"Antreneaza-te pentru colectarea selectiva a deseurilor", "Ajuta-i si pe altii sa se bucure de zapada" si "Decizia privind mediul inconjurator este si decizia ta" sunt cele trei mesaje transmise romanilor de catre minister.
"In 2008 vom conduce o cercetare sociala asupra impactului pe care aceste spoturi l-au avut asupra oamenilor si vom stabili si ce alte campanii sunt necesare pentru o mai buna informare dar si constientizare a populatiei", a declarat ministrul Korodi, prezent la lansarea campaniei sociale.
Foto: Green Report