Sondaj: Body Shop, cel mai verde brand din Marea Britanie

Compania internationala The Body Shop, care fabrica si comercializeaza produse cosmetice naturale, a fost votata de catre consumatorii din Marea Britanie cel mai ’verde’ brand, noteaza publicatia online cosmeticsdesign.com.

Sondajul intitulat ’Image Power Green Brands’, realizat de Landor Associates Cohn & Wolfe and Penn si Shoen & Berland Associates, a oferit pentru a doua oara un clasament al producatorilor si vanzatorilor de cosmetice preferati de consumatorii britanici.

Chiar daca The Body Shop a fost achizitionata in 2006 de catre L’Oreal, demers ce a starnit reactii critice din partea consumatorilor si a principalilor jucatori de pe piata industriei cosmeticelor, care s-au temut ca practicile etice si cele legate de protectia mediului vor fi puse in pericol, acest lucru nu a afectat imaginea companiei.

In cadrul aceluiasi sondaj, brandul Dove din cadrul Unilever, s-a aflat in topul primelor 10 firme de cosmetice preferate de britanici pentru ca si-a facut un renume prin faptul ca promoveaza imaginea reala a femeii.

Britanicii au alcatuit acest top in functie de politicile companiilor fata de mediu. Ei le-au preferat pe cele care ofera pungi refolosibile si care obliga cumparatorul sa plateasca pentru o punga de plastic. Acest lucru i-a determinat pe multi analisti din domeniu sa recomande producatorilor de cosmetice sa se concentreze mai mult asupra proiectelor de mai mica amploare, cum ar fi reducerea numarului de pungi din plastic, atunci cand intentioneaza sa se foloseasca principiile ecologice in dezvoltarea propriilor produse.

Compania The Body Shop a fost infiintata in 1976 de Anita Roddick si a fost prima companie de produse cosmetice care a solicitat incetarea testarii produselor pe animale. In prezent, detine peste 2.100 de magazine in 55 de tari si are in portofoliu peste 1.200 de produse cosmetice.

spot_img

Ultimele știri