SIVECO ajută laboratoarele să gestioneze deșeurile periculoase

Lacramioara Barseti, directorul departmentului SIVECOApplications, SIVECO Romania.

Managementul informatic al analizelor de laborator contribuie la protecția mediului și a sănătății populației, potrivit reprezentanților SIVECO România.

Aplicația informatică dedicată Managementului Activităților de Laborator este parte integrată a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Ea susține activitatea de testare chimică și mecanică în procesele de producție și cercetare, în cadrul activităților de laborator, se arată într-un comunicat al companiei.

Sistemul informatic pentru Managementul Activităților de Laborator -SIVECO Applications 2020 – are un impact uriaș, pe termen lung, în procesul de asigurare a calității activităților de către organizațiile care gestionează substanțe periculoase, având efecte pozitive asupra mediului înconjurător. Suntem preocupați constant să realizăm produse care îmbunătățesc calitatea activității organizațiilor, atât în ceea ce privește performanțele economice dar și protecția resurselor de mediu și umane„,  a subliniat Lăcrămioara Barseti, directorul departmentului SIVECOApplications, SIVECO România.

Toate companiile având ca obiect de activitate producția, de la medicamente până la confecții metalice, precum și institutele de cercetare și proiectare au nevoie de sisteme informatice eficiente pentru a asigura distrugerea corectă a substanțelor periculoase.
În prezent, se constată tot mai frecvent probleme în gestionarea acestortipuri de deșeuri din cauza creșterii cantității și diversității lor.Implicit, asistăm la sporirea impactului negativ tot mai pronunțat asupra mediului și sănătății umane.

Raportările la nivel centralizat privind utilizarea substanțelor sunt gestionate de către Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), Agenția Națională Antidrog (ANA) și de către diferitele entități de supraveghere. Transmiterea raportărilor se face ușor și sigur cu ajutorul componentei din pachetul integrat SIVECO Applications 2020.

Utilizatorii aplicației sunt asistați de-a lungul întregului proces de laborator, de la înregistrarea probelor, până la generarea buletinului de analiză și a raportului de încercări. Orice disfuncții care apar pe parcursul încercărilor de laborator sunt înregistrate în sistemul informatic și evidențiate în Buletinul de Analiza, oferind utilizatorilor indicii importante privind desfășurarea proceselor.

Programul este de ajutor și în privința gestionarii substanțelor periculoase ce urmează a fi distruse, rămase după analize. Dispunând de informații centralizate, evidențiate de rapoartele detaliate generate de sistemul informatic, conducerea companiilor poate decide ridicarea și transportarea deșeurile respective de către firme specializate, pentru a fi neutralizate sau distruse, conform legislației în vigoare”, se arată în același comunicat.

În plus, modulul pentru Managementul Activităților de Laborator, integrat cu celelate module ale sistemului ERP SIVECO Applications 2020 asigura validarea și interpretarea datelor economice și tehnice și generează rapoarte complexe necesare procesului decizional.

spot_img

Ultimele știri