Poluarea cauzată de folosirea plasticului a devenit una dintre cele mai importante probleme de mediu, iar consumatorii sunt tot mai atenți la materialele din care sunt confecționate ambalajele produselor pe care le cumpără. Signify, liderul global in domeniul iluminatului, utilizează deja în proporție de 80% hârtie reciclată pentru ambalajele sale și acum va începe să reducă treptat plasticul până la eliminarea completă, în 2021.
Prin eliminarea completă a plasticului folosit pentru ambalarea produselor destinate cosumatorilor, Signify va reduce consumul de plastic cu peste 2.500 de tone pe an. Acest lucru este echivalentul a 125 milioane de PET-uri care, puse unul lângă altul, ar măsura peste 8.000 kilometri, aproximativ distanța dintre orașul Tromsø, în nordul Norvegiei și Gibraltar, cel mai sudic punct al Peninsulei Iberice, și înapoi.
Mai mult decât atât, noile ambalaje sunt mai mici ca dimensiune și mai ușoare, ceea ce contribuie la reducerea emisiilor cauzate de transport. Numai în Europa emisiile de CO2 din transporturi s-ar reduce cu 6.000 de tone – echivalent cu cantitatea de CO2 pe care 270.000 de copaci complet dezvoltați o pot absorbi într-un an2.
Primul pas pe care Signify l-a realizat în această direcție a fost îndepărtarea inserțiilor din plastic utilizate în mod obișnuit la ambalajele becurilor Philips Hue. De asemenea, a fost aleasă spuma de hârtie și pentru ambalajul celui mai recent produs, Philips Hue Play HDMI Sync Box. Mai mult, înlocuirea cutiilor cu blistere cu cele din hârtie va fi implementată la nivelul întregului portofoliu de produse. Următoarele vor fi becurile cu LED din Europa în al treilea trimestru al anului 2020, iar în celelalte state la începutul anului viitor.
Signify a început deja să înlocuiască ambalajele pentru lămpile LED cu materiale din hârtie în regiunea Pacificului, unde trecerea a fost bine primită și a generat o creștere a vânzărilor.